De Donald Duck

De Donald Duck, een hilarisch blad maar soms trek ik echt de haren uit mijn hoofd. Bijvoorbeeld, als ik donald was had ik allang katrien gedumpt. Hij doet zo ongeveer alles voor haar en dan is het nooit goed. Haar altijd en eeuwige argument als donald iets niet wil doen is: ‘Nou, dan neem ik guus wel mee naar het bal’. Echt waar, soms haat ik katrien echt. En ook dat eeuwige gedoe met dagobert en magica, magica moet gewoon acepteren dat ze dat geluksdubbeltje nooit te pakken krijgt en een andere vijand zoeken. Dagobert moet daarintegen wat toegeeflijker zijn en wat meer loon geven voor donalds werk. Kan donald gelijk al die rekeningen betalen. Bolderbast en donald moeten gewoon verhuizen, heeft niemand meer last van hun. Zoals je ziet heb ik allemaal oplossingen lopen bedenken maar ja, als die allemaal uitvoert heb je geen verhaal meer. Desondanks wil ik er op geabonneerd blijven want het is echt een awesome blad. Ik wacht er elke week weer op en ik vind het elke week weer leuk om te lezen. Dus na al deze oplossingen en frustratie blijft het een leuk blad! Dan heb je toch wel iets bereikt.

Lots of Love, Jasmijn

 

Leave a Reply

