Instagram

Instagram. Aan het begin als je een account maakt staat er toch altijd: leg de mooiste momenten van je leven vast of zo? Nou mag ik hopen dat je nieuwe outfit niet het belangrijkste moment van je leven is. Ik vind het super leuk om foto’s en zo te maken maar waar ik me ontzettend aan kan ergeren is mensen die van die dingen plaatsen zoals: Type een als je van me houdt. ect. ect. ect.

Dan heb ik zoiets van; als ik tien typ dan ben je verdrietig omdat ik je gewoon aardig vind en niet zielsveel van je hou en als een typ dan lieg ik en dat is ook stom. Dus mijn oplossing is gewoon, plaats die dingen niet meer en dan wordt je ook niet onbedoeld gekwetst! Klaar. Wat ik altijd leuk vind zijn de OOTD’s en de OOTN’s dan heb je bijvoorbeeld drie plaatjes van mensen met dezelfde outfit en wie het het beste staat. Of van die haarcreaties die er echt onmogelijk uitzien maar die dan gewoon wat krullen opsteken blijkt te zijn. 

Ik hou ook van filters. Als je bijvoorbeeld een matige foto hebt en het dan zwart- wit maakt en dat het er opeens smashing uitziet. Of Valencia dat er wel normaal uitziet maar dan toch je huid net iets mooier maakt dan het is. Kortom, Instagram heeft zijn voordelen en zijn nadelen.

Lots of Love, Jasmijn  

Leave a Reply

