Ziek

Ik ben ziek, lekker dan en ook nog in de zomervakantie. Nou ja, dat geeft me wel tijd om veel te schrijven. Gelukkig kan ik schrijven want als ik ziek ben dan steken mijn keelamandelen op en dan praat ik óf als kermit de kikker óf totaal niet. Het doen pijn als ik praat dus dan doe ik het maar niet. Of heel weinig. Wat op zich wel vreemd is want normaal praat ik best veel. Het is heel vreemd want ik denk van alles en dan wil ik het ook zeggen maar dat lukt dan gewoon niet en dat is zeer frustrerend. Gelukkig blijft mijn moeder thuis en wordt ik dan wel verzorgd. Mijn moeder kennende gaat ze heel veel thee zetten en soep maken en me instoppen tussen de dekens. Hoe stom ziek zijn ook kan zijn het heeft ook wel iets romantisch of zo. Lekker veel romcoms kijken, lekker verzorgd worden door je vader of moeder. Maar als ik kon kiezen dan was ik liever beter en niet vertroeteld dan ziek en hoesterig. Ik heb wel de tijd om veel boeken te lezen en dat kan nooit kwaad. Denk ik… Nee, grapje. Maar ik sla me er wel doorheen (klinkt een beetje filmachtig toch? ligt die daar dood te gaan en dan zegt hij nog; ik sla me er wel doorheen. Ja ja). Of zo. 

Lots of sickness en Love, Jasmijn

Leave a Reply

