Natte Verf!

LifewithJazzy

Bij ons thuis wordt er nu geverfd (door mijn vader, dat laat mijn moeder aan hem over) en het is echt gestoord. Al voordat ik überhaupt van de trap af kan lopen schreeuwt mijn vader al: uitkijken! Ik schrik me dood, vraag me af waar ik voor moet oppassen en de seconde daarna besef ik dat het de trap is waarvoor ik moet oppassen. Omdat dat hij nat is, niet omdat hij bijt. Gewoon even voor de duidelijkheid, voor het geval dat jullie dat soms dachten (hoop het niet);). Maar in ieder geval moet ik nu dus elke keer oppassen (grappig woord) als ik naar beneden kom dat ik de trap niet aanraak. Ook in de keuken wordt geverfd en dat is heel onhandig. Niet een beetje onhandig zoals; o, nee mijn telefoon ligt net buiten handbereik en ik kan er niet bij! (ik zeg maar wat). Maar onhandig als…

View original post 122 more words

Leave a Reply

