Zielige Filmpjes

Ik ben zo’n persoon die na een zielig filmpje bij een muziekclip daar nog heel lang over nadenkt. Stel, er gaat iemand dood, dan denk ik daar nog heel lang over na en hoe het zou zijn voor mijn en wat ik in die situatie zou doen. Dan die avond in bed ga ik mezelf bang en verdrietig maken omdat ik dat filmpje heb gezien en vervolgens krijg ik het niet meer uit mijn hoofd. Thanks a lot!  Maar ook het effect ervan! Die zielige muziek, het filmpje. Tel dat bij elkaar op en ik moet bijna huilen. Serieus. Maar als ze nou eens alleen maar vrolijke filmpjes zouden maken zou veel tissues schelen. Maar aan de andere kant is het ook dat als je heel verdrietig bent al die filmpjes gaat kijken en dat je je dan juist beter voelt. Hoe is dat voor jullie? Let me know. 

Lots of Love, Jasmijn

Leave a Reply

