Mijn Katten

Mijn katten zijn gestoord, serieus gestoord. En daarom hou ik ook van ze. En ook om een heleboel andere redenen. Mijn ene kat; Minoes is super lief maar, zoals ik al zei, een beetje gestoord. Bijvoorbeeld, ze mauwt naar je, je draait je om om iets te pakken en boem: daar staat minoes, recht voor je neus terwijl ze net nog twee meter verder op stond. Op een bepaalde manier best creepy, misschien heeft minoes wel super powers! Haha, nee grapje. Maar het zou wel cool zijn toch? Of bijvoorbeeld, ik loop de trap op en en dan lopen ze helemaal blij mee, staarten omhoog en zo en dan doe je deur van de overloop open en dan doe je de deur vlak voor hun neus weer dicht- ze mogen niet naar boven- en dan gaan ze heel zielig bij het raam naast de deur gaan kijken zo van; waarom laat je ons niet binnen? Hou je niet van ons? Dan smélt ik gewoon! Echt dat kan ik gewoon niét verdragen, zo schattig. En als je dan weer naar beneden loopt en je houdt de deur, weet ik veel, vijftien seconden open, dan staan ze daar echt zo van; hmmm? Zal ik naar boven gaan of niet? Wat zijn de voordelen en nadelen? Dan sta ik daar echt zo van; hallo? dit is je kans!  En dan doe ik de deur weer dicht en dan kijken ze weer heel beteuterd. Zoals als ik al zei: gestoord. Zo is Pippie, de andere kat echt heel lui. Minoes gaat nog wel op jacht en zo, maar dan zie je pippie echt zo kijken van: mij niet gezien hoor. Volgens mij is het enige écht actieve wat ze doet is in bomen klimmen. En dat opzicht een soort aap. Ook wel weer grappig. Er is vast veel meer actiefs dat ze doet alleen zie ik het nooit. Misschien is wel heel actief maar houdt ze het geheim net zoals Perry Het Vogelbekdier in ‘Fhineas and Ferb’! Nou ja, ik zeg maar wat, hihi.

Lots of Love, Jasmijn

Leave a Reply

