Bang voor de dokter

Volgende week ga ik naar de dokter, en eerlijk gezegd ben ik een béétje bang voor wat er gaat gebeuren. Het is niet zo erg maar het wordt een sessie van een úúr! En dan onderzoekt hij me alleen nog maar. Ik ga er heen om dat ik al sinds vorig schooljaar ziek ben. Ik heb een hele lange tijd op de bank gelegen en ik heb een keer een bloedtest laten doen en er werd geconstateerd dat ik pfeiffer zou hebben gehad. Maar het punt is dat ik nog steeds zwak ben en nu al weer drie dagen ziek ben. En ik heb geen zin om dit het gehele schooljaar vol te houden want dan word ik gek. Letterlijk. In ieder geval, het is een heel speciale dokter als ik mijn moeder moet geloven. Hij is afgestudeerd als arts, hij doet iets met acupunctuur en hij kan je genezen van allergieën. Hij kan een hoop. Normaal ben ik niet echt het persoon om bang te zijn voor een dokter, ik vond het hoogst interessant toen ze gingen bloedprikken om te zien hoe dat werkte, maar aangezien ik al wel naar een paar dokters ben geweest voor mijn eczeem dat vroeger echt heel erg was, heb ik al heel wat meegemaakt. Ik vraag me echt af wat hij of zij (?) me gaat voorschrijven. Misschien moet ik wel op een speciaal dieet, of moet ik allemaal pilletjes slikken en zo. Ik vraag het me echt af! Als ik naar de dokter ben geweest zal ik er over schrijven- tenzij ik helemaal buiten westen ben, dan zal het even moeten wachten- en vertellen wat ik allemaal moet gaan doen/ slikken of wat dan ook.

Lots of Love, Jasmijn   

2 thoughts on “Bang voor de dokter

  1. wie waren het ken ik ze 😦 ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt dan maak je jezelf allemaal nare dingen wijs en dan uiteindelijk valt het allemaal wel mee maar toch is het dan vaak heel eng 😦

    Like

Leave a Reply

