Najaarstrend: Poncho’s

Cara-Delevingne-Burberry-Monogrammed-Poncho  zara-boots-botas

Wat ik nu veel op straat zie zijn poncho’s. Ik heb er zelf ook een en ik vind hem heerlijk. Ze zijn warm,geven mij een gezellig gevoel en staan zo ongeveer overal bij. Bij jeans met een blouse erin gestopt of er gewoon over heen, bij een skater-rokje met enkellaarsjes. Je kunt er van alles mee doen. Je hebt ze in verschillende kleuren en maten. Je kunt ze gemaakt van volledig wol kopen of kunstmatige stoffen. Het hangt er van af wat je wilt. En aangezien ze vorige herfst en winter ook een trend waren, heb je ze misschien nog in je kast hangen en kun je ze gewoon weer aan. Ik vind ze persoonlijk ook heel erg leuk en cozy. Ze zijn ook op de catwalk voorgekomen, in allerlei verschillende soorten stoffen en printen, evenals mega jassen en truien. Desingers hebben er ook hun naam op gezet en modellen en sterren lopen er vrolijk mee rond. Zoals ik al zei, een veelzijdig kleding stuk.

Lots of Love, Jasmijn

Leave a Reply

