Update 11 oktober 2014

Hallo, Jasmijn hier. Ik dacht dat het wel even handig zou zijn om een update te maken. Eerst heb ik een paar nieuwe voornemens wat betreft mijn blog.

  1. Ik zal proberen elke zaterdag iets te posten
  2. Ik zal een menu maken voor meer duidelijkheid

Ik ga deze herfst vakantie naar de dokter voor wie het zich afvroeg en ik zal daar waarschijnlijk een stukje over schrijven, zo niet dan leg ik dat later uit waarom.

Ik vroeg me ook nog af wat jullie graag zouden zien op mijn blog. Ik dacht aan Halloween Kostuum Ideeën. Laat het me weten in de comments.

Lots of Love, Jasmijn

Leave a Reply

