Belangrijk Nieuwtje!

Ik ga volgende week zaterdag naar Duitsland! En nu heb ik het volgende bedacht: ik ga een special maken over mijn reisje naar Duitsland! Mijn reis naar Duitsland duurt twee weken en ik ga op uitwisseling. Ik heb er zelf heel veel zin in! Dan komt er dus twee keer een stukje online waarin staat wat ik beleeft hebt, en mijn indrukken die week, en ik ga proberen er foto’s op te krijgen! Ik heb zelf heel veel zin om dat te maken en ik hoop dat jullie- als er een jullie is- het leuk vinden!

Lots of Love, Jasmijn

One thought on “Belangrijk Nieuwtje!

Leave a Reply

