Lentekriebels

De zon schijnt! Dat is het eerste wat ik vanochtend merkte toen ik naar school fietste. Maar als je alleen binnen zit en dan opeens de zon ziet, dan denk ik altijd automatisch dat het warm is. Wat dus blijkt dat het niet zo is als ik in een korte-mouwen t-shirt naar buiten loop en toch merk dat het niet zo warm is als ik had verwacht. Maar wat is het toch heerlijk als je s’middags op de fiets zit en de zon schijnt op je huid, de vogeltjes fluiten, je hoeft geen muts op. Dan is fietsen helemaal niet erg. Soms lijkt het alsof er aan de winter nooit een einde komt. Maar dan zie ik krokusjes en andere bloempjes vrolijk de grond uitkomen en dan realiseer ik me dat de lente al behoorlijk dichtbij is. Ik hou van alle seizoenen omdat ze op hun eigen manier allemaal geweldig zijn, maar ik denk dat ik het meeste van de lente hou, ook gedeeltelijk omdat ik in de lente jarig ben (ik ben nog steeds enthousiast over mijn verjaardag, ook al is het wat minder dan eerst). Ik kon vandaag op school buiten rondlopen zonder jas! (i know!) It was a dream coming true. Dus ga naar buiten, zorg wel dat je iets warms bij je hebt, en geniet van de krokusjes en de heerlijke zon! Veel plezier!

Lots of Love, Jasmijn

Leave a Reply

