Bah, bah, bah en nog eens bah!

Energy drankjes dus.

Bah, energy drankjes. Ze zijn overal: in de school, op straat, in films. Ik walg ervan. Ze zijn slecht voor je en het is milieuvervuiling. Volgens mij zit er in zo’n blikje energy drank een half kopje suiker of zo. En door die suiker heb je inderdaad meer energie maar als dat is uitgewerkt woel je je nog beroerder dan daarvoor. Maar toch is het gek dat mensen die drankjes kopen ondanks de slechte stoffen die erin zitten. Het is eigenlijk het zelfde als met sport drankjes, ze zeggen dat er ananas en aardbei in zit maar het is net zo blauw als je afwasmiddel. En doordat je zo moe wordt als het is uitgewerkt, moet je er dus nog een, om wakker te blijven. Slim verkooptrucje. Mijn conclusie: drink alleen drankjes waarvan je weet wat er in zit en dat ze ook echt goed voor je zijn!

Lots of Love, Jasmijn

PS: Dit is gewoon mijn mening en ik probeer niemand aan te vallen of te beledigen, dit is gewoon hoe ik erover denk.

Leave a Reply

