Een blog;

Ik merk dat ik de laatste tijd nooit meer iets op mijn blog plaats. Terwijl ik er altijd wel aan denk. Maar dan weet je hoe dat gaat. “Ik doe het later wel”. En dan weet je eigenlijk al dat het niet gaat gebeuren. De inspiratie is er wel, maar ik ben te lui om het uit te typen. Ook weet ik niet precies wat ik met mijn blog wil. Ik zat er ook over te denken om in het Engels te gaan schrijven maar dat weet ik niet zeker, aangezien mijn woordenschat in het Engels bepaald niet goed genoeg is om een goed stuk te schrijven. Ik zou wel iets van mijn blog willen maken, maar ik weet niet in wat en hoe. Zoals je misschien merkt ben ik een beetje aan het strugglen met wat ik wil, ook met andere dingen. Ik kan niet beloven dat ik elke zondag een stukje schrijf, want dat is mij nu ook niet gelukt. Ik wil alleen graag uitleggen waarom ik niet veel post. Misschien is dit een soort pauze. Ik wil er niet mee stoppen maar ik heb ook niet vaak genoeg de motivatie om er mee door te gaan. Ik ga proberen om stukjes te gaan schrijven en als dat niet lukt dat kijken we later weer verder. Al hoop ik dat dat niet hoeft.

Lots of Love, Jasmijn

Leave a Reply

